Socialiniai tinklai tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi. Krepšininkams tai geriausias būdas bendrauti su sirgaliais, o sirgaliams – iš arčiau pažinti savo herojus. Tačiau toli gražu ne kiekvienas profesionalus sportininkas savo įtemptame grafike randa laiko socialinių tinklų priežiūrai. Būtent dėl šios priežasties ir gimė Social Bounce.

Šio prekinio ženklo autorius – aš, Jaunius Sarapas. Krepšiniu gyvenu nuo pat vaikystės, pastaruosius penkerius metus dirbau DELFI sporto žurnalistu, o šiuo metu Sidnėjuje plečiu savo žinias socialinių medijų valdymo srityje. Visą sukauptą patirtį kuriant turinį ir administruojant socialinius tinklus nusprendžiau panaudoti padėdamas profesionaliems krepšininkams tapti aktyviais socialinio gyvenimo dalyviais.

Įgyvendinkime Jūsų tikslus kartu!